Tema: Re: Vel echolotas
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-22 21:10:25
Biteje yra keletas veikeju,kurie yra tikriausi "kupi -prodai" ir tokie perka
xren jo zino is kur ir ka,o veliau cia perpardavineja,ieskodami naivuoliu.
Bet ar del to galima kaltinti visa amerikoniska rinka,nes keletas musisku
piderasteliu kazka isdure?

"@runAsUser"  parašė naujienų news:jkf8uq$ice$1@trimpas.omnitel.net...

VOS nenusipirkau. Atvezta is JAV, palyginti uz nebrangiai. Taigi suspejau
apsisviesti paskaitinejes forumus, ypac US pamastymus Bitej.
O pardavejas aiskino, kad viskas cia tinka pas mus.