Tema: Re: Vel echolotas
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2012-03-21 09:57:04
120º spindulyje xui ka suprasi, jei echolote zalias. Esme - kad rodys dideliame plote visokiu simboliu, ir nebutinai pries ar po valtimi, jei nemokesi analizuoti, tau atrodys, kad zuvies tirsta, o is tikruju gali pratempti masala gerokai pro sali, priklausomai nuo gylio. Velkiaujama paprastai nemazuose gyliuose, man, pvz., patogiau matyti kas yra tiesiai po valtimi, o suradus buri smulkmes jau galima pazigzaguoti ieskant plesruno.
Be to, berods Mark-5x duoda 60º spinduli.

Pasinagrinek echoloto spinduliu padengimo piesinukus, matysi tame kugyje viska 2D formatu, t.y. iskreipta erdveje vaizda, ir kuo platesnis kugio pagrindas, tuo daugiau galimu klaidingu padeties ivertinimu.

Uz tavo parasyta kaina galima, man rodos ir Mark-5x Pro surasti, jau du spinduliai - daugiau galimybiu.