Tema: Re: Vel echolotas
Autorius: Povilas
Data: 2012-03-23 19:57:47
Bet tu man pasakyk nxj tau tie 2 spinduliai? Negi sunku pasiskaityti
amerikoniskus forumus,kur rimti profai aiskina apie situos dalykus! Negi
sunku suprasti,kad pigiame aparate tie 2  spinduliai reikalauja papildomu
navarotu,kad jie normaliai funkcionuotu ir todel tai yra ne navarotas,o tik
prekybininku triukas privilioti pirkeja. Tu paminesi mane,kai keiksiesi,kad
aparatas dirba bybienes ir rodo bybienes.

"eyafalayokull"  parašė naujienų news:jki0fg$3cg$1@trimpas.omnitel.net...

Nu beveik apsisprendžiau imt Garmin Echo 200 iš Amazono. už 136 $ , kadangi
biudžetas ir taip datemptas nuo mažiukų Echo150, X-4 ir kitokių piranijų
(~100$ lygio)

Ko gero rinkčiausi Lorensą, bet atitikmuo Mark-5x Pro kainuoja 199$ be "Pro"
159$ bet anas tik vieno spindulio.