Tema: Re: Q:Zieminiai batai
Autorius: VE
Data: 2012-01-27 20:33:31
Temperatūrą paminėjau tam, kad būtų aišku apie kuriuos kalbu.
Dėl pradūrimo - neprasiduria taip lengvai. Po mišką ne kart ir ne du teko
su jais vaikščiot (kaip kad rašiau, rudeny "ūkyje", ty išėmus indėklą
grybaujant ar pan). Bet neatmetu galimybės, kad galima pradurt :)
Kojos šunta nei daugiau nei mažiau kaip ir kituose, kurie nekvėpuoja.
Aktyviai žūklei goretexas geriau, ale ir kaina kita.
Šiaip subrokinau ir pradžių, o dabar galvoju, kad už tą kainą kažin ar
geriau ką rasi ... Bet nekreipiant dėmesio į kainą, tai kas be ko
geresnių būna