Tema: Re: Q:Zieminiai batai
Autorius: VE
Data: 2012-01-26 21:01:16
Pirkau su "indėklu". Ne iš kailio jis, toks kaip veltinis. Ant dėžės
berods parašyta buco iki -50 ar tai -30.

Žinau dar minimum du tris žvejus, kurie skundžiasi būtent šiais batais
dėl šalčio. Beje, žinau keletą žvejų kurie jais patenkinti :) Aš rašiau
tai, ką pats patyriau savo kailiu, naudodamas kojines tiek paprastas
vilnones tiek ir merino vilnos.

EgidijusV