Tema: Re: Q:Zieminiai batai
Autorius: Petka
Data: 2012-01-26 21:41:25
itariu_bites klausia apie bAtus - kažkodėl visi jam kišat bOtus...
O ant dėžės parašyta ne temperatūra kurioje su jais nešalta, o iki kiek
EVA medžiaga, iš kurios jie pagaminti, nekeičia savo savybių - neskyla
ir pan.Šiaip neblogi lengvi aulinukai, bet po mišką šuns nevedžiočiau su
jais - kokia šaka ir pradursi nes minkšti... be to vaištant su jais
labai šunta kojos - nes kaip minėjau tai botai o ne batai ir jie
nekvėpuoja - viduj renkasi kondensatas ir su laiku vistiek sušalsi.
kadangi mano koja linkusi prakaituoti - man tokie netinka, nebent baloj
stovėt. o žeimą aktyviam judėjimui aš rinkčiausi kokius šiltesnius
trekingo batus su gorteksu.
---
Petka