Tema: Re: Q:Zieminiai batai
Autorius: kaleda
Data: 2012-01-25 17:37:54
On 01/24/2012 08:05 AM, Gimp wrote:
> Jei zvejybai tai visiskai pasiteisino ale tokie
> http://parduotuve.spiningavimas.lt/avalyne/1447-zieminiai-batai-lemigo-arctic-875-eva.html .
> Lengvi, nebrangus, koja prie pasyvios zvejybos nesala prie -15.
> Laisvalaikiui itariu netiks, nes universaliu daigtu nebuna, bet as sunkiai
> isivaizduoju kokie laisvalaikio batai tiktu zvejojant per gera atlydi, kai
> ant ledo 10 cm vandens arba vandens koses su sniegu.

Vat sitie tai tikrai kiekvieno lito verti !
Teko su jais ir prie -20 per puga buti.
Ir 3 paras nuo kursmariu nenulipant zvejoti.

O lengvumas toks, kad viena pazistama moteriske, juos pakelius suktelejo
galva i savo batus, ir sako "pasiimk anuos, duok man situos !"

Bet va su suniu su jais - kaip su botais - nepatogu begiot bus.

--
Kaleda