Tema: Re: Q:Zieminiai batai
Autorius: VE
Data: 2012-01-25 20:38:40
Romanai,

ar apie tokius http://parduotuve.spiningavimas.lt/avalyne/1447-zieminiai-
batai-lemigo-arctic-875-eva.html kalbi ?

Turiu tokius. Privalumai : lengvi + pigūs. Trūkumas - šalti !!!
Ešeriaujant - viskas ok. Kai reikia pasėdėt vienoje vietoje (plūdinukė) -
niekam nerekomenduoju. Net ROKS'ai šiltesni ... Pernai pamenu Baluoše
stintukes gaudėm. Iš ~ 10 žmonių man vienam buvo šalta kojoms, tik vienas
su tokiais batais buvau ... O temperatūra buvo nuo -5 iki -10.
"Gaivinančių" gėrimų nevartojau ...Gal todėl ? :)

Ar gailiuosi kad pirkau ? Jokiu būdu. Praverčia "ūkyje" rudenį (be
pašiltinimo), geri rudenį velkiaujant (šilumos pakanka, o ir valtį
pastumt įsibridęs gali) + kaip sakiau ir šiaip geri batai prie MAŽOS
temperatūros sėsliai žūklei ir arba šiek tiek didesniam minusui - judant.

Dar - kas pirksit tokius - matuokitės. Išmieros ten kitokios šiek tiek.
Pvz aš pirkau 1 dydžiu didesnius nei įprasta, man pats tas dydis.

EgidijusV