Tema: Re: Siaip nuosavas Lyno rekordas :-)
Autorius: Specelistas
Data: 2010-05-18 15:32:45

> karshis virsh kilo ya butent "normali zhuvis", t.y. ta zhuvis kuri gaudoma
> be ipatingu zhiniu ir igudzhiu.
> va del to ir klausimas ar tikrai ji verta shuvio?
> jei butu padetas karshis 2.5-3 kg, tada sutikchiau kad taip.

vat tu pabandyk paplaukiot su vamzdeliu kurnors ir paziurek kiek tu karshiu
kilograminiu bent pamatysi.
su meskere juos gaudyt daug lengviau negu medziot.

> 05-1kg dar vadinami "lynuku"... taip, ash sutinku kad dazhnam
> meshkeriotojui tai jau
> "didele zhuvis", tik va tikrai ne visiem... Taip kad nesistebek jei po
> tavo pasisakymo apie
> "vaikus neshanchius viska kas juda" ir "badaujanchius" labai juokingai
> atrodo kilinis karshiokas
> nushautas...

atsiversk bites nuotraukas, paziurek kokius karshiukus ant ledo gaudo, tik
nenumirk is juoko jei jau tau virs kilo karsiai juokingi.

> speliot gali kiek nori :) Tik va ar tai, kad ash toku lynu esu pagaves
> daro tavo laimiki vertingesniu?

As kazkodel galvoju kad nelabai teko tokiu pagaut laukinej gamtoj, o jei ir
teko tai suskaiciuotum ant vienos rankos pirstu.
o atsakant i klausima ar tai daro mano laimiki vertingesniu - ne, tai
tiesiog paaiskina kodel sita zhuvis buvo sumedziota, nes asmeniskai tai man
yra vienas didziausiu lynu kuriuos teko sumedziot ar matyt sumedziotus.

> sorry uzh ilga ir nuobodu fleima....

ir velsiesi i ta fleima toliau kol irodinesi kad nuotraukoje esancios zhuvys
yra mailius.
jei tokius buciau pagaves su meskere, sitos diskusijos net nekiltu.