Tema: Re: Siaip nuosavas Lyno rekordas :-)
Autorius: Servisas
Data: 2010-05-17 14:48:30
Na, mano poziuris butu toks- jei nori medzioti, paimi pagali ir bandai
ieskoti dideles zuvies ir priplaukti prie jos per suvio atstuma. Mano durna
galva, tai yra sunkiausia. Jei jau priplaukei- gali isivaizduoti, kad su tuo
pagaliu sauni ir nusauni ta zuvi, nes realiai nera daugiau trukdziu ja
uzmusti. Taip pat gali isivaizduoti, kad nusoves ja atpumpuoji ir paleidi
atgal.
Kiek maciau zuvu nuotrauku po vandeniu- laisveje jos atrodo nelyginamai
graziau nei kokioj sietkoj arba dar blogiau- negyvos prie kriaukles. Man is
tiesu nekiltu net noras sauti. Ir zvejojant, jei matyciau visa laika
stovincia zuvi ir galeciau jai po nosim pakisti masala- tokios zvejybos kazi
ar noreciau. Zvejybos didele dali sudaro "paslaptis"- kai merki meskere
neturedamas supratimo, yra tavo kablio zonoj kas, ar ne, o jei yra- kokios
veisles ir dydzio tas sutverimas. Priedo, jis gali noreti imti, o gali ir
nenoreti- todel pagaves zuvi, jauciuos ja pergudraves, o tai suteikia
papildomo malonumo.
Taip pat malonumo suteikia galimybe paimti zuvi ar ja paleisti, kartais
pasiziuri i jos liudnas akis ir ranka pati nusvyra :)