Tema: Re: Siaip nuosavas Lyno rekordas :-)
Autorius: Andu
Data: 2010-05-17 00:21:49
Matyt, kad pradedantis esi :) jei tokius patarimus dalini...
Esu per savo gyvenima isbandes kruva visokiu tipu sautuvu, o pats turejes
gumini, spyruoklini (kuriuo mano tevukas SSSR cempionata laimejo), pora
pneumatiniu (ilga "Jaguaro" kopija ir trumpa, padaryta specialiai man, kuri
gavau dovanu abituros proga). Tai va, man pavyzdziui labiau patiko trumpi
pneumatiniai sautuvai - nes megstu narsyti po zolynus, kerplesas, kur ilgas
sautuvas, o ypac su gumom - kliuva... Su guminiais sautuvais medziojo mano
tevukas ir jo kompanija kokiais 1965-66 metais, nors su vienu tokiu gumos
entuziastu teko medzioti ir man 1978-79 metais... Lietuvoje toli pasaudysi
vos poroje ezeru, taigi, ilgas sautuvas geriau tinka jurai. O ir nardant
ilgai nepasitaikysi - turi taikliai sauti beveik instinktyviai, is bet
kurios padeties (geriausia yra pataikyti "i spranda", t.y. ten kur stuburas
jungiasi su kaukole - suviu sulauzyti stubura, tada ir didziausia zuvis
pastyra ir nesipriesina). Todel sautuva kiekvienas turi pasirinkti labai
individualiai, toki, kad jis tiesiog priaugtu prie rankos. O jei nori
priplaukti arciau - slifuok panerimo ir plaukimo technika, geriau pazink
zuvu iprocius.

Grazus lynas. Sveikinu. Mano didziausias buvo 3,5 kg

Andu