Tema: Re: Siaip nuosavas Lyno rekordas :-)
Autorius: Andu
Data: 2010-05-17 12:08:17
Prie bet kurios žuvies galima prieti gana arti - tik reikia rasti jos
slėptuve. Nardydamas fiksuok vietas, kur sutikai vienos ar kitos rūšies
žuvį, koks dugnas, kokia augmenija, etc. Norint surasti lyną "namie" tenka
gerai panaršyti tankius žolynus, paskui išplauki į savotišką "eketę" - o jis
ten ir tupi.... Sazanų ieškok prie visokių kelmų, nuvirtusių medžių, rie
didelių sažalynų ribos, bet skirtingai nuo lydekų, kurios stovi vidury
vandens ar arčiau paviršiaus, - karpiecas plaukioja prie dugno, ten kur
maitinasi.
Apie rikošetus. Nepamiršk, kad guminio šautuvo strele (kaip ir pats
šautuvas) yra ilgesnė, masyvesnė. Todėl, jei nori sėkmingai medžioti
pneumatiniu šautuvu (kur strėlė dažniausiai žymiai lengvesnė), šūvio metu
turi strėlei suteikti tokią pat kinetine energija, kaip ir su sunkesne
strele, taigi, lyginant su guminiu, pneumatinis turi "kalti" stipriau ir
staigiau. Elementari fizika ;) Išvada: gal tu tiesiog nepakankamai jį
pripompavai? Nes jei nori medžioti sazanus, lynus ar ungurius - šautuvas
turi būti pakankamai galingas.
Apie smėlį. Pasistenk neguldyti šautuvo ant dugno, man yra buvę kai
miniatiūrinis akmenukas užstrigo taip, kad negalėjau nuspausti gaiduko...

Andu