Tema: Re: Siaip nuosavas Lyno rekordas :-)
Autorius: Andu
Data: 2010-05-18 15:26:15
Ir ilgai nebus nušauto didelio karšio :) Kodėl? Todėl kad į pakraščius jie
išeina tik neršto metu, o šiaip ganosi atviruose plotuose. O tokių,
kilograminių visada gali prisirinkti įlindęs į tankų nendryną. Vaikystėje
mes tokius medžiodavome be šautuvo - užtekdavo "pikos", - t.y. nusmailinto 1
metro ilgio 5-6 mm plieninės vielos virbo su guma, -  labai patogu po
nendrynus nardyti...
Beje, kartais tankumynuose pasitaiko rekordinio dydžio karosų.

Andu