Tema: Re: 7-adienio naktis
Autorius: sonca
Data: 2009-12-08 11:05:30
Troskinta vegele

Taigi, pagauta vegele nulupame(per akis perveri virvele, pasigabini kur
nors, graziai apipjaustai aplink galva, tyruputy aplupi su peiliu o veliau
su sausu ranksluosciu paimi uz odos ir... nueina kaip koine.Tada
isdarinejame, kepeneles pasidedame atskirai ,o zuvy supjaustome porcijinio
dydzio gabalais.Papipirtiname, padruskiname.Toliau atsikemsame balto vyno ir
atsigeriame taure, viso negalima, nes prireiks Kai zuvis truputy
pasimarinuos ja apvoliosime miltuose ir apkepame.Keptuveje pakepiname
svogunu ir jais isklojame troskintuvo dugna.I troskintuva toliau sudedame
zuvies gabaliukus ir ant virsaus uzdedame pakepintus su svogunais grybukus
ir kepeneles.Veliau viska uzpilame baltu vynu, jei per daug isgerete galima
uzpilti skiestu agurku rasalu(siaip irgi savotiskas skonis) ir troskiname.Po
20 minuciu sudedame i zuviai skirta inda ir uzpilame skysciu, kuriame
troskinosi ir nesam ant stalo.As i skysty dar ypilu stiklineje vandens
ismaisytu saukstu krakmolo, nes man labiau patinka tirstesnis padazas.Prie
zuvies tinka ir bulvytes ir ryziai, cia jau kaip kas megsta.Taigi ,skanaus

Aš nelupau odos ir vietoj vyno pyliau daržovių sultinį, gavos labai skaniai.
Tik svarbiausia neperkept, biskuti apkept, o paskui susitroškina ir labai
minkšta ir skani būna. Šiam patiekalui grybai labai tinka.