Tema: Re: Kaune dingo bulterjerų veislės kalė
Autorius: trickyvic
Data: 2011-01-25 12:50:15
Sunys visais laikais, dingdavo, juos vogdavo, jie pabegdavo ir nieko tu
zmogau neprisaugosi ir nepridarysi, nebent laikyk ta suni pririses prie
grandines, ale, kad ir nuo tu nustraukia, todel ir sakau, kad nera ka
sneketi nemacius ir nezinant visu aplinkybiu.
As lygiai vat taip pateriojau nerealu vipeta Airijoje o buvo i kiema 5
min isleistas kol troba siurbliavau ir niekad taip ir neatsirado ir
nepasakysi, kad buvo nepriziurimas ir nemylimas ar dar kazka, gal
pavoge, gal pabego taip ir neradau itarimu buvo, bet jie ir teliko
itarimais.
Vot tep vat ponai ir ponios....