Tema: Re: Kaune dingo bulterjerų veislės kalė
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-01-19 21:41:33
Na, pradžiai tiek (cituoju šuns savininkę):

Istorija savotiška. Pasakoju faktus. Interpretuokite patys.
Kai kurie žino, kad kitą rytą po Devi dingimo aš kreipiausi į policiją ir parašiau pareiškimą. Todėl viskas buvo derinama ir su policija.
Žodžiu antradienio ryta man paskambino Basia ir pasakė, kad ką tik jos kaimynai prasivedė pro ją šunį, kurio išvaizda labai panaši į Devi. Užtikrino, kad tokio šuns anskčiau ten tikrai nebuvo, kad yra baltas plėmukas ant nugaros. Kaimynai pasakė, kad šuniui apie metus, kad jie ją turi keturis mėnesius. ir kad gyvena ketvirtam aukšte. Kai aš nuvažiavau ten, Basia manęs laukė, bet kaimynai jau buvo išvažiavę į darbą. Ketvirtam aukšte perėjom butus, pakalbėjom su kaimynais, niekas nematė tokios šuns. Vėliau pakilę į penktą aukšta suradom moterį, kuri parodė duris, kur tikrai yra toks šuo. Už durų girdėjosi cypiant šuo. Kad cypia bulterjeras galėjau garantuoti, bet ar tai mano šuo, deja ne.
Pranešiau policijai - adresą ir mašinos numerius, kuriuos sužinoti nebuvo sunku (ot tie smalsūs kaimynai).
Policija sužinojo vardus, pavardes, darbovietes ir t.t., bet, deja, yra varžomi įstatymų taip pat, nes ne aš mačiau šunį. Nors Basia garantavo, kad bute Devi.
Todėl vakare sėdėjom visi palei tą namą ir laukėm kol žmonės grįš namo ir išves šunį į lauką. O gavosi taip, kad belaukiant paskambino moteris, kuri tiksliai apibūdino Devi, pasakė, kad ją turi ir pasiūlė susitikti tam pačiam rajone prie parduotuvės. Aš važiavau prie parduotuvės, Basia liko prie namo. Jie grįžo, pasiėmė šunį ir išvažiavo. Bet atvežė tiesiai prie parduotuvės ir atidavė man be jokių maivymųsi.
Tai tokia istorija....