Tema: Re: Kaune dingo bulterjerų veislės kalė
Autorius: DaivaD.
Data: 2011-01-21 08:22:02
Įvertinus tai, kad aplinkiniuose namuose yra daug lojančių šunų, kurie visada keldavo triukšmą pajutę Devi, o šį kartą visi tylėjo - ji tikrai pati neišėjo ir nesibastė apylinkėse. Vartelių pati atidaryti taip pat negalėjo.
"Radusieji" telefonu sakė, kad priklydo prie stoties, o susitikus jau kitaip - kad prie jų namų. Kitoj Nemuno pusėj.