Tema: Re: Kaune dingo bulterjerų veislės kalė
Autorius: Povilas
Data: 2011-01-24 09:17:28
Ar ne Tu ,Daiva, minejai, kad tame kieme be sito buliko gyveno dar keletas
sunu,tai jeigu jau i kiema iejo svetimas zmogus,ar tie sunys nelojo? As
labai abejoju ar kazkas verztusi i kiema vogti bultrejero,kai ten be jo dar
ganosi kaukazas (ar azijatas?)....
As tai vedu link to,kad tas bulikas pats galejo dingti,jei namo tvora nera
zmogaus ugio.Esu ne karta mates kaip mano kale,kol dar buvo jauna is vietos
strykteledavo per 1,20-1,40 m aukscio tvorele sode.Ir tada prasidedavo
paieskos.Veliau teko statyti normalaus auskcio tvora.... O kiek dar yra
atveju, kai ji paleista miske pasivaikscioti "paklysdavo " ... akimirka
neatkreipei demesio i suni, ir ziuri ,kad jau ji varo i priesinga puse. Galu
gale zinau 2 atvejus is artimu pazystamu,kai bulterjerai pradingo mieste
kaip i vandeni. Veliau vienas is ju atsirado irgi kitoje upes puseje.

"DaivaD."  wrote in message news:ihb8ma$fdp$1@trimpas.omnitel.net...

Įvertinus tai, kad aplinkiniuose namuose yra daug lojančių šunų, kurie
visada keldavo triukšmą pajutę Devi, o šį kartą visi tylėjo - ji tikrai pati
neišėjo ir nesibastė apylinkėse. Vartelių pati atidaryti taip pat negalėjo.
"Radusieji" telefonu sakė, kad priklydo prie stoties, o susitikus jau
kitaip - kad prie jų namų. Kitoj Nemuno pusėj.