Tema: Re: Kaune dingo bulterjerų veislės kalė
Autorius: Povilas
Data: 2011-01-20 21:12:25
Bet is to kas cia pasakyta, neaisku kokiu gi budu ta kale dingo is namo
kiemo?

"Daiva D."  wrote in message news:ih7epd$171$1@trimpas.omnitel.net...

Na, pradžiai tiek (cituoju šuns savininkę):

Istorija savotiška. Pasakoju faktus. Interpretuokite patys.
Kai kurie žino, kad kitą rytą po Devi dingimo aš kreipiausi į policiją ir
parašiau pareiškimą. Todėl viskas buvo derinama ir su policija.
Žodžiu antradienio ryta man paskambino Basia ir pasakė, kad ką tik jos
kaimynai prasivedė pro ją šunį, kurio išvaizda labai panaši į Devi.
Užtikrino, kad tokio šuns anskčiau ten tikrai nebuvo, kad yra baltas
plėmukas ant nugaros. Kaimynai pasakė, kad šuniui apie metus, kad jie ją
turi keturis mėnesius. ir kad gyvena ketvirtam aukšte. Kai aš nuvažiavau
ten, Basia manęs laukė, bet kaimynai jau buvo išvažiavę į darbą. Ketvirtam
aukšte perėjom butus, pakalbėjom su kaimynais, niekas nematė tokios šuns.
Vėliau pakilę į penktą aukšta suradom moterį, kuri parodė duris, kur tikrai
yra toks šuo. Už durų girdėjosi cypiant šuo. Kad cypia bulterjeras galėjau
garantuoti, bet ar tai mano šuo, deja ne.
Pranešiau policijai - adresą ir mašinos numerius, kuriuos sužinoti nebuvo
sunku (ot tie smalsūs kaimynai).
Policija sužinojo vardus, pavardes, darbovietes ir t.t., bet, deja, yra
varžomi įstatymų taip pat, nes ne aš mačiau šunį. Nors Basia garantavo, kad
bute Devi.
Todėl vakare sėdėjom visi palei tą namą ir laukėm kol žmonės grįš namo ir
išves šunį į lauką. O gavosi taip, kad belaukiant paskambino moteris, kuri
tiksliai apibūdino Devi, pasakė, kad ją turi ir pasiūlė susitikti tam pačiam
rajone prie parduotuvės. Aš važiavau prie parduotuvės, Basia liko prie namo.
Jie grįžo, pasiėmė šunį ir išvažiavo. Bet atvežė tiesiai prie parduotuvės ir
atidavė man be jokių maivymųsi.
Tai tokia istorija....