Tema: Re: vargas su kate
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-03-19 12:54:39
Gerbiamasai, šitą mintį tikriausiai išskaitei iš rimto mokslinio žurnalo?
Tik galiniai nagai kieme apsibrūžina, o kai apsibrūžina, tai ima galąsti
vėl. Priekiniai nagai visada aštrūs, nes ir namie turi būti, kur
pasigaląsti.
Namie auginamoms katėms tik vienintelis dalykas "nedyla" - plaukai tarp kojų
pagalvėlių - va tuos ir pakarpykit. O nagus palikit ramybėje, ir duokite
normalių medinių ar specialių stabilių daiktų tam procesui.
Netraumuokit tų gyvūnų, galų gale...

Kad nekiltų kažkam klausimų, šiuo metu auginu 3 kates namie, į kiemą
neleidžiu. Su katėm gyvenu daug maž visą savo sąmoningą 30+ metų gyvenimą.
Dvi katės išsirinkusios savo mėgiamas (skirtingas) draskymo vietas, ir mes
su tuo susitaikę, ir palaikome. Trečia mažiau galandasi, tai apšerpetoja, ir
reikia dildinti patiems karts nuo karto.

Nepamirškit - "Dogs have masters, Cats have staff!".

J.

"John Smith"  wrote in message news:jipv2e$db6$1@trimpas.omnitel.net...

naturalioj aplinkoj kates nagai naturaliai nusibruzina, o bute nagai pradeda
uzsiriesti ir augti toliau link jei neklystu pirstu pagalveliu