Tema: Re: vargas su kate
Autorius: F20.0
Data: 2012-03-01 21:23:36
Čia gal nuo katės priklauso. Turėjau anksčiau katiną, kuriam nė karto
nekarpiau nagų ir nieko nedraskė. Dabartinė katė jei nagai ilgesni drasko,
griaužia tuos nagus, paskui jie baisiai atrodo.

"Caponi"  parašė naujienų news:jiogd9$e34$1@trimpas.omnitel.net...

Pradziai - auginu kates beveik visa savo samoninga gyvenima, siuo metu namie
gyvena 2 :-)
Viena kitos medziokle kartais uzsiima, bet nepiktybiskai, jokiu traumu,
tpfu, tpfu, tpfu, nepasitaike, galu gale cia tik zmonem atrodo, kad tos
draugiskos "mustynes" ziaurios, o is tiesu jos puikiai zino kiek ir kada
galima naudot dantis ir nagus. Kitas variantas jei pasitaiko niekaip
nesusigyvenancios ir rimtai susipjaunancios kates (retai, bet buna), tada
isties gali tekt ieskot variantu...

O del karpymo, tai elementaru - kate ipratus, kad nagu pagalba ji "prikimba"
prie bet kokio minksto pavirsiaus ir ji tai isnaudoja. Zinoma, galima
nukarpyt nagus, usus (kate ilgainiui ismoks orientuotis be ju), nuskust
plikai (kad plauku "nemetytu" visur) ir visaip kitaip zvereli modifikuot,
bet as asmeniskai nematau jokio reikalo taip tyciotis is gyvuno. Pradedamas
kates augint as pasidomejau, kas jos per padarai ir avansu viska atleidau,
gal todel man jos kelia nuli problemu :-)

Ir dar - "legalus" nagu karpymas reiskia kirpima tik paciu nagu galiuku, kas
realiai gali padet nuo kietesniu pavirsiu braizymo, bet instinktas
pasigalast nagus niekur nedings, todel manau, kad tapetu atzvilgiu (ypac jei
jie reljefiniai) nagu karpymas tures ne 100% efekta...

Zodziu, tai tik mano nuomone, as nagu karpymui nepritariu, bet tai nera
labai baisi blogybe...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi