Tema: Re: vargas su kate
Autorius: Caponi
Data: 2012-03-02 00:50:01
Nu irgi teisybe, visos kates su savais iprociais ir charakteriais, yra, pvz., ir citrinas megstanciu :-), bet visgi daugeliu atveju draskykle turi but stabili - atsimenant nuo ko sita diskusija prasidejo, t.y. draskomos sienos, manyciau, jei jau irenginet tam skirta vieta, tai pradet reiketu nuo kazko sunkiai pajudinamo...

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi