Tema: Draskykles ?
Autorius: pjezo
Data: 2012-03-06 20:32:59
O gal kas zinote kur uz protinga kaina isigyti gera draskykle?

Gera- tai tvirtai padaryta- nes is "Kikos" pirkta pries 3 metelius uz 200-250 Lt jau visiskai susidroze, tie "stulpai" padayti is kazkokio kartono visiskai isklebe, kai 4 virs kg skacas uzsilipa iz viso issilanksto...

So gal kas ka galite rekomenduoti?