Tema: Re: vargas su kate
Autorius: F20.0
Data: 2012-03-01 21:20:53
Yra ir visokiose maximose prie prekių gyvūnams tų žirklučių. Aš turiu
dvejas: ant vienų parašyta buvo, kad katėms, ant kitų, kad papūgoms, bet
nelabai matau skirtumo. Kerpa gerai, tik reikia kerpant nepažeisti tos
kraujagyslės, kur matosi nage.

"pjezo"  parašė naujienų news:jioefk$c8e$1@trimpas.omnitel.net...

karpyt min kas 2-3 savaites...
zirkles specialios, vet klinikose ir pan kainuoja 12-25 Lt.