Tema: Re: nuo kirminu
Autorius: trickyvic
Data: 2011-04-24 14:43:48
Levas wrote:
> Taig zinoma: kad NUNUODYTI (t.y. toksinais uzmusti) kirminus reikia labai daug cesnaku.
Taip jei nori visus kirmius isnuodyti per viena diena

Cesnaikai kaip supratom is pateikto pavyzduko gali ir uzmusti augintini.
Taip, ypac kai augintiniui suseriamos 3-5 skilteles kiekviena diena metu
metus

Todel geriau viena-du kartus per metus panuodyti savo suni chemikalais
Na kaip ten bebutu, bet duoti chemikalu 1 ar 2 kartu per metus neishpres
problemos, juk rekomenduotina 3-4 kart metuose. Jei duosi 1 ar 2 kart
metuose tai kad suveiktu reikes arklisku doziu ir dar neaisku kas labiau
  suniui pakenks.

kurie yra siauresnio spektro nei atmetus chemija bandyti viska daryti
"homeopatinem" priemonem.
Siulyciau atsiversti zodyna ir pasiziureti kas yra homeopatija,
ir ka bendro homeopatija turi su profilaktiniu suns raciono papildymu?
Be to cesnakas ne tik nuo kirminu, o ir stirpina imuniteta, padeda
kvepavimui ir seip ten visokio gerio pilna

> Tuo labiau, kad kirmeles "pageidautina" nuodyti tokiose vietose, kur ju stipenos lengvai pasisalina is organizmo.
Man rodos labiausiai pageidautina, kad nesusidarytu salygos kirmelems
suns organizme, is tos info kas rasta tai pamaitinant auginti cesnaku
turetu buti lyg ir ni

> O del profilaktinio serimo... nu as nezinau, ar plesrunui reikia to cesnako. Nu jei sunius eda... pvz. mano suo eda (pats) moliugus, ju minkstimus ir ta seklu "maiseli". Tiesiog piktybikskai eda, poto vemia ir sika
spalvotus shudus... :)
  O kuom yra blogai profilaktinis serimas gyvunui kuris prijaukintas ir
seriamas zmogaus jau keli tukstanciai metu? Ar cia vel tas utopinis
mastymas pasireiskia, kad suo is tirkuju paslapciomis svajoja apie vilko
gyvenimo buda? Bet chemija staiga kazkaip plesrunui labai pritinka ane ?

> O jei norisi israsti naujus vaistus, tai gal pradeti nuo laboratorijos ir pelyciu?

Nuo kada cesnakas yra naujas vaistas? Ir nuo kada ji reikia isradineti?
Kalba eina apie cesnako efektyvu naudojima su minimum salutinio poveikio.

Ir dar, kaip tu manai jausis kompanijos kurios pardavineja cheminius
preparatus gyvunams (kuriu  nekenksmingumas seip jau dar yra didelis
klausimas) jei zmones kuo puikiausiai sugebes palaikyti gera savo
augintiniu sveikata naturaliomis priemonemis?
Nemanai kad tokios kompanijos ir uzsakinejo uzsakineja ir uzsakines
straipsnelius apie ivairiu naturaliu priemoniu "neveiksminguma,
kenksminguma"
EU beje labai greitai bus draudziama naturalioji medicina, suprask nei
ciobreliu nei kokio kito gerio vaistineje nebenusipirksi, bet uz tai
persalima tau stebuklingai isgydys coldrexas...