Tema: Re: nuo kirminu
Autorius: Daiva D.
Data: 2011-04-23 22:49:33
Aš tai nenusistačius, bent du kartus per metus būtinai duodu antihelmintikų. Česnakas nėra 100-procentinė priemonė.
Sunkiai tikėtina, kad kirminų nebūtų, nes jų kiaušinių yra visoje aplinkoje, o šunys gi alkoholio (paties veiksmingiausio antihelmintiko) nevartoja.
Koprologinį tyrimą galima padaryti bet kurioje normalioje vet. klinikoje. Bet  priklausomai nuo kirminų išsivystymo stadijos gali nieko nerasti, o tai dar nereiškia, kad kirminų tikrai nėra.