Tema: Re: nuo kirminu
Autorius: Levas
Data: 2011-04-24 12:07:51
Taig zinoma: kad NUNUODYTI (t.y. toksinais uzmusti) kirminus reikia labai daug cesnaku. Cesnaikai kaip supratom is pateikto pavyzduko gali ir uzmusti augintini. Todel geriau viena-du kartus per metus panuodyti savo suni chemikalais kurie yra siauresnio spektro nei atmetus chemija bandyti viska daryti "homeopatinem" priemonem.
Tuo labiau, kad kirmeles "pageidautina" nuodyti tokiose vietose, kur ju stipenos lengvai pasisalina is organizmo.

O del profilaktinio serimo... nu as nezinau, ar plesrunui reikia to cesnako. Nu jei sunius eda... pvz. mano suo eda (pats) moliugus, ju minkstimus ir ta seklu "maiseli". Tiesiog piktybikskai eda, poto vemia ir sika spalvotus shudus... :)

O jei norisi israsti naujus vaistus, tai gal pradeti nuo laboratorijos ir pelyciu?

--
Bye, Levas