Tema: Re: nuo kirminu
Autorius: trickyvic
Data: 2011-04-24 01:10:30
Ok, Levai sorry, nereikejo man cia taip be rysio parasyti, tiesiog mano
mintis yra toke, kad zmones uzuot naudoje naujas technologijas ir
mokslo pasiekimus naturaliu metodu supratimui ir naudojimo metodu
tobulinimui,
tiesiog eina kitu tingejimo keliu ir pasitenkindami salutiniais,
erzaciniais produktais.

T.y. vietoje to, kad to paties interneto pagalba per trumpa laika galime
pasidalinti patirtimi, atlikti daugiakrypte paieska apie naturalius
metodus ir surasti veikiancia naturalia priemone, mes geriau pasakom kad
ai dzin va nauja technologija - teblechike, ir visos bedos isprestos...

O tablecike tai cheminiu medziagu kruvike supresuota, o gal ta pati
galima pasiekti naturaliais metodais arba juos kombinuojant, galbut
cesnaka seriant su kokia vaistazole yra neutralizuojamos jo blogosios
savybes ishsaugant gerasias ir jas dar suaktyvinant tos vaistazoles pagalba