Tema: Re: nuo kirminu
Autorius: trickyvic
Data: 2011-04-23 21:41:10
Daiva, jei bus idomu gali pasiskaityti si straipsniuka ir diskusija kuri
bent jau man pasiro labai kontraversiska.
As manau, kad cesnakas turetu buti gerai profilaktiskai kaip tu pati
minejai, o jie reiskiasi, sako kad sere suni kiekviena diena po 2-3
cesnako skilteles visa gyvenima ir suo uzsilenke nuo anemijos :)))
As manau kad belenkokiu prieparatu seriant tokiais kiekiais ilga laika
suniui galima ne tik anemija ivaryti.
Ir dar as bandau surasti buda kaip augintiniui suserti cesnako skiltele,
nes vaizdas buvo toks kad pauoste, nusuko nosi ir nu niekaip neisiulysi,
bandziau pusiau prievartiniu budu kad bent biskeli apkramtytu ir nurytu
bet ne ziuri liudnu karves zvilgsniu lapsi blakstienom, o zandikauliai
konvulsiskai surakinti.