Tema: Re: patarimo, nuomoniu: kaciukas ar katyte?
Autorius: pjezo
Data: 2009-09-30 15:24:11
reiketu apsispresti kaip maitinsite.
maisyti sausa/konservus nelabai gerai.
sauso privalumai- galima pripilti pilna dubeneli kad uztektu visai dienai, ar dviem.
siulyciau pasirinkti koki sausa maisteli is juo maitinti, tarkim RC ar Proplan.
kokio amziaus skacas? pagal amziu ir parinksite maisteli tarkim RC kitten36 tinka nuo 4 iki 12 men. (jei jaunesnis yra RB baby kazkoks)
norma apie 50 gr., jeigu katinelis neperbadaves ir nepuola esti kiek prideta- galima is karto supilti dienos norma, kada nores ateis ir paes (tik visada turi buti ir vandens).
ir siulymas- nuvezti pas veterinara, tegu apziuri, patikrina nuo kirmeliu, blusu ir kt negeroviu, beigi paskiepina.
atejus laikui (kazkur 5-6 men) dar turesit spresti dilema- sterilizuoti ar ne...