Tema: Re: patarimo, nuomoniu: kaciukas ar katyte?
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-28 15:42:14
Nemačiau tokių.:)
Šiuo metu kaip tik auginame "laukinių" vadą, nors mama jų tokia šiek tiek prie naminių. Na, kai aš juos gaudžiau tvarto plyšiuose su dvigubom pirštinėm (kurias jie labai sėkmingai perkąsdavo ir pradrėksdavo), tai žinoma buvo streso ir jiems, ir katei, ir mums.
Namo parvežus susilipę tamsiausioje lentynoje į ploniausią plyšį glūdėjo, tik akys aštuonios žibėjo ir purkštavimai bei šnypštimai girdėjosi.
Bet kai mama maitindavo, tai po truputį, po truputį ir prisipratinom paglostydami.
Į dėžutę daryti pradėjo jau kai eidavo į smėliuką, o ne mamos laižymo laukdavo. Tame problemos jokios nebuvo.

Beje, charakteriai skirtingi jų, tai viena laukinukė gavo paragauti mano skraidančios tapkės porą kartų. Tai po to savaitėlę nuo manęs splėpdavosi kuo toliausiai. Bet per sekančias 3-4 savaites po truputį po truputį, viskas susinormalizuoja. Pati ant lovos užsilipa pamiegoti, leidžiasi glostoma, žodžiu, viskas daugmaž ok. Kiti kačiukai išvis brukalai, trinasi, lipa, vartosi, atsikratyti neina.