Tema: Re: patarimo, nuomoniu: kaciukas ar katyte?
Autorius: John Smith
Data: 2009-09-28 16:41:45
na pvz mano katinas irgi laukinis buvo issigando autostradoj
pravaziuojancios masinos ir atsiliko nuo motinos, tai pasiemem su savim.
isgyveno pas mus 13metu, visus reikalus atlikinejo i unitaza(pradzioj kai
buvo senesnis bakelis net vandeni nuleidinedavo) labai meilus ir draugiskas
padarelis buvo amzina atilsi jam katinu valhaloj:)