Tema: Re: patarimo, nuomoniu: kaciukas ar katyte?
Autorius: Ruta
Data: 2009-09-28 14:36:54
Hmm, ką čia nesuprantamai parašiau? Būtent į _žmones_, iš kurių imate
kačiuką: kaip jie gyvena, kaip laikoma katė... Ir ar tai jums priimtina.

Naujausias pavyzdys iš mano aplinkos: dukros draugei jos mamos
bendradarbė pažadėjo kačiuką. Nu tipo viskas ore, žmogus pažįstamas,
nupasakojo, kokie kačiukai yra, "neakivaizdiniu būdu" išsirinko.
Kačiukai paaugo, nuvažiavo pasiimti. ir išaiškėjo, kad katė pusiau
laukinė, pati pareina tik paėsti ir kartais pernakvoti, kačiukus
atsivedė kažkur ūkiniuose pastatuose ir saugo juos nuo žmonių kaip
tigrė, patys kačiukai bailūs ir žmogaus rankų nepažįsta, kas tai per
daiktas dėžutė nežino, kaip elgtis namie neturi net elementaraus
supratimo. Nu neėmė. Nesakau, kad tokio kačiuko nebūtų galima
socializuoti ir išmokyti gyventi pagal "savo taisykles" (žinoma, katinų
supratimo ribose :))) ) bet tai va būtent ir klausimas: bus kas tai
daro? Turės laiko, noro ir kantrybės?