Tema: Re: patarimo, nuomoniu: kaciukas ar katyte?
Autorius: R.S.
Data: 2009-09-30 11:07:09
Na kad jau tema yra tai manau renkantis katino lyti reikia atkreipti demesi
ir i ligas kurias katinai-kates lengviau pernesa.....
Konkreciu musu atveju dideli ir stipru keturiu metu katina prazude
akmenlige. Intensyviai kovojom su ja dvi savaites bet.... Kiek zinau katems
tai nera didele problema..
Siulau is karto stipriai atkreipti demesi i maista nes didele tikimybe kad
akmenys atsirado ir nuo maisto (nors gali but ir paveldeta)
Mes lygiai taip pat gailejom ir leidom pasirinkti maista.. keista bet
atsisakes Hilso,Royalio pasirinko pigiakus ala Friskes, Purina.. na tuom ir
matinom palepindami karta per diena slapiu maistu.... nezinau gal cia ir
buvo esmine klaida.
Tad dabar is dziaugsmo liko tik fotkes ir prisiminimai...
Rupinkites tinkamai augintiniu is karto nes poto labai sirdi skauda .