Tema: Re: Biski apie windows xp...
Autorius: locked
Data: 2011-10-20 08:12:38
nu nuosirdziai neisivaizduoju kaip galejo groti, gal kazkoks sound manageris
nuo kokios tai kortos kreivas buvo ir dare tai ko neturetu, ar kazkas tokio.
tiesa sakant turiu itarima kad su grojimu "per visur" maisai grojima per
visus 5.1 isejimus, o ne visas idetas garso kortas. ar tikrai turejai
galvoje kad per visas garso kortas? nes kaip zinia, net ir su viena korta,
irasui neesant 5.1 standarto, jis irgi neturetu "listi" per visus jos
kanalus, ir tokiu atveju gal tai buvo tai kortai skirtu xp draiveriu bugas
kuris buvo istaisytas win7 draivuose.