Tema: Re: Biski apie windows xp...
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-10-20 00:59:13
Aš XP naudojau 9 metus, kol perėjau prie win7, per tą laiką pakeičiau gal 6
hardwaro komplektus.. Vienintelis dalykas ką pamenu - kartais softuose
pašmežuodavo "Default DirectSound device", itariau kad gal tą daro, bet
niekad man to nereikėjo.
Perėjus prie win7 išlido problema "wtf, ko negroja per visur" perinstalinau
draiverius 5 kart kol paieškoju per google ir radau pilna internetą šitos
bėdos..