Tema: Re: Biski apie windows xp...
Autorius: locked
Data: 2011-10-15 10:21:58
gal ne visai taip suformulavai klausima.
groti tai aisku kad gali, t.y. softui, jei tik jis nori, nera uzdrausta
naudotis antru garso draiveriu/devaisu kai naudojamas pirmas, tarkim
defaultinis. bet tu kaip suprantu norejai paklausti "ar windows xp OS pati
savaime gali dubliuoti garsa i abi garso kortas?" ar ne? tai pagal mane -
negali, tam joje ir yra pasirinkimas ale "default audio device".

o jeigu tau reikia kad is belekokio appso (net neturincio output
konfiguravimo galimybes) garsas dubliuotusi i kelias garso kortas, tai cia
jaureikes burti su papildomais softais, pvz virtualia garso korta ir
panasiai, kuria nurodysi sistemoje kaip default, ja del to naudos visi
appsai, o pats ja sukonfiginsi kad audio siustu iskart i kelis garso
devaisus. kol kas i galva ateina toks dalykas kaip "virtual audio cable".