Tema: Re: Biski apie windows xp...
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-10-19 02:51:06
Tiesa sakant kol XP naudojau tai net nekilo priesinga mintis, paleidi kazka
ir defaultu groja per visus audio outputus, ir skaitmena ir analogas ir usb
dealextreme sudas ir kai prijungtas buvo - per keista kinietiska webcama su
speakeriu..

Vat 7 windowsuose tai sudetinga padaryt kad per viska vienu metu grotu..
Default audio device vienas ir taskas.

Bet i tema - kol kas vienintelis man zinomas budas paleisti per 7 outputa
per kelias vietas:
Ijungiu garsa i analog outputa, tada ijungiu stereo mix ir nustatau "listen
to this device" per digitala :) Gal XP ka nors tokio eitu sugrot..