Tema: Re: Biski apie windows xp...
Autorius: locked
Data: 2011-10-15 10:44:25
"vytjon" <ne@nurodytas.lt> wrote in message
news:j7a05n$cid$1@trimpas.omnitel.net...
>   Nuo garso kortos ir draiveriu priklauso. Kazkada seniai seniai buvau per
> galini isejima paleides filmo garsa, per priekini - mp3. Tiesa, jau
> nepamenu, kokia OS buvo - XP ar Vista :)

nuo draiveriu nepriklauso. sumaisei su grojimu per _tos_pacios_ garso kortos
kelis isejimus, tuo tarpu klause apie kelias, tokiu atveju vienos kortos
draiveriams visai neidomu kas daroma (grojama, etc) su kitos kortos
draiveriais. vat kas nuo draiveriu priklausydavo, tai ar korta gales duplexu
dirbt, bei ar leis kelioms programoms ja (ta pacia) naudotis vienu metu. dar
gerai pamenu ant win9x kazkokia korta su kuria jeigu klausai muzikos tai
windowsu garsai dingsta (jei ijungti ;) ), arba jei muzikos leidimo metu
grojo koks windows ar kitos programos garsiukas - muzikos nera, busy.