Tema: Re: Reikia rimto elektronsciko paslaugu
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-10-18 13:06:12
Laimi, nu bet iš kitos pusės - zagnul tu čia. Būna visko. Atsimeni,
siūlė čia geotermiko pultą tokiomis sąlygomis remontuot. nu irgi
pridiskutavo visi, atsidūrė jis pas mane. Užtruko kokią valandą
datasheet'ų pažiūrėjimas ir litavimas..... ir nuvežus pajungus - akurat,
viskas veikia.
Kaip ir programinės tekinimo staklės kažkada seniai seniai. Nors atrodė
briedas, bet pusvalandis pabaksnojimo su testeriu davė rezultatų ir
viskas pradėjo veikt :)

Skaitau, esminis momentas - susitart ko gali tikėtis užsakovas ir ar jį
tokios sąlygos tenkins. Na, ir ar tave iš principo domina toks darbas -
gal turi geresnio/įdomesnio/pelningesnio ir su garantuotu rezultatu.