Tema: Re: Reikia rimto elektronsciko paslaugu
Autorius: klausiu
Data: 2011-10-18 08:58:05
Nu maitblokis geras, bet pats minejai, kad ji karts nuo karto patrumpindavo,
reiskia su maitinimu NEBUVO gerai. Maitinimas nera lygu maitblokis,
maitinimas yra kiek placiau, nei vien tik maitblokis ir jei maitblokis
trumpinamas, tai kaip tik ir yra su maitinimu negerai, nes iranga
nesimaitina, taip kaip priklauso (atsiranda trukdziai maitinime). O kad kita
iranga sekmingai veike, tai matyt didesniu vidiniu lygintuviniu kondiku ar
mazesnes suvartojamos sroves deka (jei teisingai supratau, kad pavara
subludindavo, o smulki, nejegine elektronika dirbo).
Sitam pavyzdy kosminem technologijom man nekvepia. Rodos labai elementarus
atvejis.