Tema: Re: Reikia rimto elektronsciko paslaugu
Autorius: klausiu
Data: 2011-10-18 08:34:17
va va, man panasiai pirmas statybininkas pamates buto vonios sienas eme
triest, kad ojojoj kokie cia reikalai, tiesiog aukstosios technologijos
reikalingos, nes siaubingai kreivos sienos, reikes arba siena per nauja
muryt arba 50 maisu tinko reikes. Sekanti jo isreiksta mintis buvo, kad jam
darbui reikes irankiu... Paskui dar keli buvo, kurie labai stipriai
aimanavo, kokios nedekingos salygos ju darbui. Galiausiai paskutiniam
meistrui nei sienos per kreivos buvo, nei jam 50 maisu tinko reikejo, sudejo
plyteles, kad sienos kaip veidrodis lygios.