Tema: Re: Reikia rimto elektronsciko paslaugu
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-10-13 20:39:44
Dar karta pakartosiu - nu nemokesi tu tiek, kiek kainuos darbas.
Nemokesi. Back-enginering, zinok, laaabai brangus malonumas.... Tavo
atveju daug kartu pigiau pirkti naujas plokstes..
Audrius K.

P.S. Ir nereikia man pasakoti, kad tavo plokstes brangios.... Nemates
tu brangiu ploksciu, tikrai nemates. O, zinok, net ir tikrai brangias
plokstes dazniausiai pigiau buna pakeisti, negu remontuoti.
P.P.S. Koks automobilis (naujas) iseina uz tavo plokste?