Tema: Re: Reikia rimto elektronsciko paslaugu
Autorius: klausiu
Data: 2011-10-14 13:10:40
Priklauso nuo ploksteles svarbumo/gaunamumo/naujos kainos.
Jei tu grazinsi vietoj sugedusios tokia veikiancia, man bus visiskai px ar
tu ja sutaisei, sukurei ar nupirkai kur. Absoliuciai tas pats, jei vietoj
blogos as gausiu tokia pat tik gera ir dar uz atitinkamai geresne kaina
(aisku ir ivertinus suteikiama garantija), nei gauciau nauja tokia ar visa
irengini.