Tema: Re: ne itema
Autorius: Levas
Data: 2010-09-29 17:26:40
taciau kartais meistrus pasiusti nx norisi: atejo pas mane, sakau ar imanoma apsildyti grindis- smetoniskas sviesus azuolinis parketas. Sako no problem, uzdedam ant parketo izoliacija, ant virsaus laminata.... ziuriu i jo snukeli ir suprantu, kad jis NEJUOKAUJA!

Kiti meistrai stoga keite.... brr prisiminimai.

Santechnikas iskviestas del pajungimo i garaza vandens- 300Lt + medziagos + 200Lt. (visokiu kampuciu vamzdzio prisigalvojo ir panasiai). Issprendziau pats uz ~20Lt ir dar plex-al-plex vamzdzio liko, nes apsiskaiciavau....

Per visa istorija buvo vienas rastas meistras kuris normaliai dirbo, bet kai prasidejo statybu bumas, tai isnaglejo ir pradejo chalturinti ir branginti.

--
Bye, Levas