Tema: Re: ne itema
Autorius: Miegapele
Data: 2010-09-29 13:00:22
trys kraustymaisi lygu gaisrui. kitaip sakant atsikratai visu kartu
sukaupto, ypac nuo deficito laiku pirkata reikia nereikia, turto. pasiunti i
siukslyna arba isdalini. labai jau uzknisa viska tampyti. tiesa dar lieka
kruva neispakuotu deziu apie kurias prisimeni po geru treju metu ir
pagalvoji. a kokio velnio jos dar ne siukslyne. vistiek niekas nieko
nepasigedo per paskutinius 3 metus. o siaip remontas nieko ten tokio jei
nenori lygiu kaip stiklas sienu nudazytu viena spalva ir nesieki nesveikos
lietuvoj reikalaujamos kokybes. tapetuoji dazomais tapetasis su kokia nors
nepikta faktura, kas paslepia nelygumus, nenaugdoji ryskiu spalvu, kas irgi
paslepia nelygumus, siek tiek sugaisti su angokrasciais ir vuolia. ir
realiai reikia jausti riba tarp realybes ir nauju rusu uzgaidu bei to ka
kalba omnitel buildings. bo ten paskaicius nenoreciau nei pas viena dirbti.
to jiem medinese grindyse plysiukai atsirado( meistrai prasti), blyn medis
an to ir medis kad vaiksto. metalas ir tas vaiksto. tai jiem laikrastis
telpa tarp gulsciuko ir sienos. nu 90 procentu liaudies patys nezino ko
nori.