Tema: Re: ne itema
Autorius: Hanis
Data: 2010-09-25 08:28:08
na siaip profilis nera pagrindine lango esme:) marketinginis tirukas labiau,
ir kameru skaicius duoda tik pacio lango tvirtuma labiau, o siluma nusako
stiklo paketo silumos  laidumo koeficientas, nes stiklo paketas uzima
didziaja pacio lango plota ir tikrai ne remas. O profilio silumos laidumas
priklauso ne nuo kameru skaiciaus o nuo jo storio(koks sieneles storis)Taip
pat svarbu sandarinimo medziagos, tarpines, aisku paskui svarbus dalykas
mechanizmas, nes dabar deda daug plastikiniu detaliu vietoj anksciau dedamu
metaliniu, taip, dar sumazina kaina, bet pablogina kokybe.Na pasieskok tikru
langu parametru nuejes pasiklasuk konsultatnto ir pamatysi kaip issivers jo
akys, nes ziniu apie juos nelabai kas teikia arba tiesiog ju
truksta.Pagrindiniai parametrai akcentuojami kaip profilis, kameru skaicius,
ir kaina:) Nujes paklausi va noriu to ir to profilio lango, tai sakys jo
vvokiskas toks, bet parduos uz lenkiska kaina:D Esme tokia kad kokybisku
langu rinkoje mazai labai, lyderiauja piguva, nes visi isgyvent nori.Seniau
Heiszman