Tema: Re: ne itema
Autorius: Levas
Data: 2010-09-25 10:43:28
Pas mus darbe per sia ziema beveik visi langai ofise apsarmojo. Dar durniau, kad vos po kokiu 5 metu lango mechanizmas visiskai isklibo ir kai kurie langai sunkiai darinejasi. Galima ten reguliuoti, bet vistiek shudas gaunasi.

Uztat tikri suomiski, deti prie 20 metu puikiausiai laiko ir nesarmoja... va tokis stebuklas.

--
Bye, Levas