Tema: Re: ne itema
Autorius: Levas
Data: 2010-09-29 12:39:10
nu nezinau, kokie ten jusu butai ir kokie langu keitikai. Vienai pazystamai kaip pakeite langus tai teko dafiga tinkuoti... Ir medinius langus dejo. Gal nepasiseke.

O ir remontas kazkoks pas jus "supaprastintas", nes kiek buvo man remontu, tai neduok dieve. Neveltui zmones sako kad kazkie remontu tolygu vienam gaisrui...

Bye, Levas