Tema: Re: 1-wire & stepper motor
Autorius: Zhalias
Data: 2010-02-13 09:03:14
Reikalavimai labai paprasti. Kad vykdytu dvi komandas: Zingsnis i prieky ir
Zingsnis atgal.
Tam naudoti mikrokontrolery-perteklinis reikalas. As labiau noreciau kokios
shemutes is esamu 1-wire devaisu (pvz. GPIO) . Tik niekaip nesumastau dar. O
ir inerneto platybese nieko panasaus nesimato :(

"lietuvys" <lietuvys@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:hl4igv$5vt$1@trimpas.omnitel.net...